توسعه صلاحیت دفاتر اسناد رسمی با برون سپاری خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توسعه صلاحیت دفاتر اسناد رسمی با برون سپاری خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی با ابلاغ رئیس قوه قضائیه برخی از خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با ثبت شرکتها، درخواست و ارسال سند مالکیت به دفاتر اسناد رسمی واگذار شد.

به دنبال اجرایی شدن این ابلاغیه مردم می توانند بدون مراجعه مستقیم به ادارات ثبت از طریق دفاتر اسناد رسمی نسبت به دریافت خدمات مزبور اقدام کنند.

با توجه به تسلط دفاتر اسناد رسمی به قوانین و مقررات، گستردگی آنها در نقاط مختلف کشور، ارائه خدمات دفاتر به صورت الکترونیکی و مستمر که از سرعت و دقت بالایی نیز برخوردار است این برون سپاری می تواند ضمن کاهش هزینه های قوه قضائیه و دولت به رضایت مندی مردم منجر شده و طلیعه مناسبی برای برون سپاری های بیشتر و توسعه بیش از پیش صلاحت دفاتر اسناد رسمی در آینده ای نزدیک باشد.

استان آذربایجان شرقی با بیش از ۴۰۰ دفاتر اسناد رسمی در اقدامی هماهنگ با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مدتها قبل از صدور ابلاغیه اخیر رئیس قوه قضائیه برون سپاری های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با درخواست و ارسال اسناد مالکیت را عملیاتی نموده و آماده ارائه خدمات پیرامون سایر برون سپاری های اخیر به مردم است.

این اقدام دفاتر اسناد رسمی استان به تدریج و با ارائه آموزشهای لازم و تمهید مقدمات مربوطه اجرایی خواهدشد.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false