برنامه های گسترده برای سلامتی و تفریح اعضای کانون/ رقابت های ورزشی منطقه ای می شود - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برنامه های گسترده برای سلامتی و تفریح اعضای کانون/ رقابت های ورزشی منطقه ای می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی،​ محمود حسن زاده در آیین اختتامیه رقابت های ورزشی این کانون در تبریز افزود: امیدواریم این مسابقات برای سال های آینده با محوریت تبریز بصورت منطقه ای برگزار شود.

وی از برنامه ریزی برای تنوع رشته های ورزشی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که برای برنامه های تفریحی و رفاهی همکاران و اعضای کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی بهتر از این برنامه ریزی شود.

نقش ورزش و تفریح در کاهش استرس کاری اعضای کانون سردفتران

مسئول روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی برگزاری رقابت های ورزشی و تفریحی را در کاهش استرس کاری اعضای کانون سردفتران موثر دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی حمد الله حاتم زاده بخشایش در آیین اختتامیه رقابت های ورزشی این کانون افزود: توجه به موضوع ورزش در بین اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار بودجه ویژه ای برای رقابت های ورزشی در بین کانون های ۱۰ استان اختصاص داده شده است افزود: علاوه بر بودجه در نظر گرفته شده از سوی کانون مرکز، هیات مدیره کانون آذربایجان شرقی نیز بودجه ای مجزا برای رقابت های ورزشی این استان اضافه کردند.

حاتم زاده با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها،​شرکت کنندگان در سه رشته کوهنوردی، تنیس روی میز و فوتسال به رقابت پرداختند تصریح کرد: در مسابقات تنیس روی میز سه نفر حائز رتبه شدند، کوهنوردی هم به سرپرستی اقای شافعی به قلل استان صعود کردند و در مسابقات فوتسال چهارجانبه نیز بسیج حقوقدانان اول و فتح سردفتران و دفتریاران نایب قهرمان شدند.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false