شرکت پیمانکار تعویض پلاک خودرو منحل شده است - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شرکت پیمانکار تعویض پلاک خودرو منحل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی، پرویز کوزه گر در جمع خبرنگاران گفت: صدور سند رسمی شرایطی دارد که طی آن باید مشخصات خریدار، فروشنده و ثمن معامله در آن قید گردد اما برگ سبز فاقد این شرایط بوده و طبق قانون به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین سند رسمی شود.

وی با اشاره به ادعای برخی محافل که به دروغ، دفاتر ثبت اسناد را به دریافت مبالغ اضافی متهم می کنند تصریح کرد: مدافعان سندیت برگ سبز راهور باید در خصوص درآمدهای شرکت منحل شده متقاضی صدور برگ سبز شفاف سازی نمایند.

نایب رئیس کانون سردفتران آذربایجان شرقی گفت:  شرکت پیمانکار تعویض پلاک وابسته به بنیاد ناجا منحل شده و طبق قانون باید در مرحله تسویه باشد!

کوزه گر تاکید کرد: اینکه مهمترین دلیل عدم التزام به تنظیم سند در دفاتر ثبت را کاهش هزینه های زائد مردم عنوان می کنند یک دروغ آشکار و فریب مردم است چراکه همان هزینه ها از اواسط دیماه توسط راهور دریافت خواهد شد.

وی مشکلات پیش آمده را ناشی از اختلاط تعویض پلاک و تنظیم سند دانست و گفت: با توجه به الزام خریدار و فروشنده به ارائه اسناد شفاف و شواهد لازم برای تنظیم سند، مخالفان سند رسمی در واقع مخالف شفافیت هستند.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false