راهنمای شرکت در انتخابات الکترونیکی هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
راهنمای شرکت در انتخابات الکترونیکی هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی، روابط عمومی کانون رسما به تمامی سردفتران و دفتریاران استان اعلام کرد: برای مشارکت در انتخابات کافی است با یکی از دو روش نصب اپلیکیشن مربوطه بر روی گوشی یا استفاده از لینک ارسال شده به ایمیل خود عمل کنید:

* شماره موبایل شما همان شماره موبایلی باشد که از قبل به ستاد انتخاباتی اعلم نموده ا ید
آن دسته از اعضا که دارای گوش موبایل iPhone هستند حتما از نسخه Application Web به آدرس: http://app.rayshomar.ir استفاده کنند.
همچنین آن دسته از اعضا که گوشی موبایل هوشمند ندارند و یا می خواهند از طریق کامپیوتر رأی بدهند می توانند روی هر دستگاه متصل به اینترنت آدرس http://app.rayshomar.ir وارد کنند.

در این حالت حتما بایستی با شماره موبایلی که به کمیته انتخابات خود اعلم نموده اید را در آدرس فوق وارد نماید و کد احراز خود را وارد و سپس می توانید در رأی گیری شرکت کنید.

– اگر هیچکدام از راه های فوق نتیجه نداشت و شما در هر حال موفق به نصب برنامه نشد ید و نتوانستید از آدرس ها ی فوق به بخش رأی گیر ی وارد شوید . کافی است از کامپیوتری که متصل به اینترنت است آدرس http://app.rayshomar.ir/pvote را وارد کنید و در آنجا کد انتخابات و کد احراز که برای شما اس ام اس شده را وارد کنید و در رأی گیری شرکت نمایید.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false