تصویر برداری از دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی آذربایجان شرقی ادامه دارد - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تصویر برداری از دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی آذربایجان شرقی ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران ودفتریاران آذربایجان شرقی، نمایندگان کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی در شهرستان های استان به همراه محمد افخمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و جمعی از مسئولان ثبتی از کارگاه تصویربرداری دفاتر دست نویس دفاتر اسناد رسمی  در محل کانون بازدید کردند.

بر اساس این گزارش با توجه به توافقات به عمل آمده  فی مابین کانون سردفتران  و دفتریاران استان و شرکت بسامد رایانه تبریز مقرر شده شرکت مزبور بعد از اتمام تصویر برداری دفاتر شهرستان تبریز با استقرار در شهرستان های استان نسبت به تصویر برداری دفاتر مربوطه اقدام نماید.

آذربایجان شرقی با بیش از ۴۰۰ دفاتر اسناد رسمی در اقدامی هماهنگ با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مدتها قبل از صدور ابلاغیه اخیر رئیس قوه قضائیه، برون سپاری های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با درخواست و ارسال اسناد مالکیت را عملیاتی نموده و آماده ارائه خدمات پیرامون سایر برون سپاری های اخیر به مردم است.

به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع، کارگاه ثبت الکترونیکی اسناد دستنویس در محل کانون مستقر و به صورت مستمر در حال انجام اسکن اسناد مربوطه استاین اقدام دفاتر اسناد رسمی استان به تدریج و با ارائه آموزشهای لازم و تمهید مقدمات مربوطه اجرایی خواهدشد.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false