بازدید مدیرکل ثبت اسناد از کارگاه تصویر برداری از دفاتر دستنویس استان آذربایجان شرقی - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید مدیرکل ثبت اسناد از کارگاه تصویر برداری از دفاتر دستنویس استان آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی، محمد افخمی در بازدید از مراحل تصویر برداری دفاتر دستنویس در کانون سردفتران و دفتریاران استان گفت: اسکن دفاتر دست نویس متعلق به دفاتر اسناد رسمی در آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس قوه قضائیه تکلیف شده است.

محمود حسن زاده، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی هم در این بازدید تصریح کرد: این کانون در چارچوب برنامه ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده ازفناوری های نوین و با تجهیز کارگاه اسکن دفاتر، اقدامات اجرایی خود را در این رابطه شروع کرد.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع، این کارگاه در محل کانون مستقر و به صورت مستمر در حال انجام اسکن اسناد مربوطه است.

گفتنی است در این بازدید مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در بازدیدی از کارگاه مزبور که در محل کانون مستقر شده با نظارت بر روند اسکن دفاتر در جریان جزئیات امر قرار گرفت.

در این بازدید با ارائه گزارشات مربوطه، مقرر شد مشکلات و موارد اعلامی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعکس و پیگیری های لازم در این رابطه به عمل آید.

لازم ذکر است اسکن دفاتر و داده آمایی اطلاعات مربوطه نقش بسزایی در تحقق الکترونیکی شدن فرآیند تنظیم،  استعلام هوشمند و آنی اسناد رسمی داشته و به تکمیل وبه روزرسانی سامانه ثبت اسناد کمک وافری خواهد کرد.

 

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false