بازدید رئیس دادگستری تبریز از کارگاه تصویر برداری دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی - کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید رئیس دادگستری تبریز از کارگاه تصویر برداری دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران ودفتریاران آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورشادلو در بازدید از کارگاه تصویربرداری دفاتر دستنویس اسناد رسمی آذربایجان شرقی گفت: فراهم کردن امکان استعلام الکترونیک و آنی مراجع قضایی از اسناد رسمی در جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آرای صادره موثر خواهد بود.

وی با تقدیر از هوشمندسازی اطلاعات مرتبط بااسنادرسمی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: زحمات مجموعه کانون سردفتران استان در تسریع روند ثبت الکترونیک اسناد رسمی قابل تقدیر است.

بر اساس این گزارش آذربایجان شرقی با بیش از ۴۰۰ دفاتر اسناد رسمی در اقدامی هماهنگ با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مدتها قبل از صدور ابلاغیه اخیر رئیس قوه قضائیه، برون سپاری های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با درخواست و ارسال اسناد مالکیت را عملیاتی نموده و آماده ارائه خدمات پیرامون سایر برون سپاری های اخیر به مردم است.

به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع، کارگاه ثبت الکترونیکی اسناد دستنویس در محل کانون مستقر و به صورت مستمر در حال انجام اسکن اسناد مربوطه استاین اقدام دفاتر اسناد رسمی استان به تدریج و با ارائه آموزشهای لازم و تمهید مقدمات مربوطه اجرایی خواهدشد.

 

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false